Wednesday, March 18, 2015

MODEL KANDANG AKU

Assalamualaikum wahai insan.

Aku nak memperkenalkan model kandang aku kepada anda semua. Sesiapa yang berminat dengan model aku ini boleh hubungi aku untuk sain kontrak. Melawak jer.

Model kandang bersama anak anak kambing yang kelaparan
Penting bagi kita untuk membiasakan anak anak dengan aktiviti yang kita jalankan supaya mereka juga merasakan yang mereka terlibat dalam menjayakan aktiviti kita itu. So aku biasakan anak buah aku ni bermain main dengan anak kambing supaya dia tidak kekok. Inilah generasi yang boleh menjayakan lagi bidang ternakan kambing pada masa akan datang Insha Allah.

Anak anak kambing leka meragut rumput.
Inilah generasi kedua kambing aku yang aku harapkan untuk menjana pendapatan bagi aku. Aku tengah fikirkan cara yang terbaik agar aku boleh besarkan anak anak ini dengan cepat supaya boleh mendapat pulangan hasil dalam masa yang singkat. 

Sekian.

No comments:

Post a Comment